niedziela, 22 września 2019

I po urlopie / Holiday has gone

Powakacyjnie. Tak szybko zleciało, za szybko. Dopiero jak zobaczyłam moją ukochaną kalinę w ogrodzie, obsypaną czerwonymi jagodami, to dotarło, że jesień:)
A co u mnie? Dziękuję, dobrze. Moje jesienna kolekcja w tym roku wzbogaciła się o ręcznie robione kaboszony polimerowe, bardzo ciekawe i lekkie jak piórko. Mam nadzieję, że całość prezentuje się interesująco:)
Poza tym moją biżuterię zaczęłąm wysyłać w nowych opakowaniach, klasyczne, eleganckie... Każda sztuka biżuterii jest staranie zapakowana i gotowa do wręczenia w formie prezenu - dla siebie lub kogoś bliskiego.

Holiday is over. It'd been so fast, too fast. Just when I saw my lovely viburnum covered with red berries, I realised that autumn had come :)
How am I? Thank you, very well. This year my autumn collection has been increased with handmade polymer cabochons - very interesting, as lights as a feather. I hope that they look good also as a part of items :)
Moreover I started using new boxes, classic, elegant... Each piece of jewellery is carefully packed, ready to give as a gift - for you or someone loved.







Liczba wyświetleń bloga przekroczyła 20 tys, dziękuję!!

My blog has exceeded 20K views, thank you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz