niedziela, 15 października 2017

Poznajcie Scarlet / Meet Scarlet

Pewnie już wspominałam - tegoroczna letnia kolekcja kryształów Swarovski zachwyciła mnie. Chyba nie tylko mnie, bo klientki również piszą mi, że oprawione w sutasz cukierkowe kolory robią wrażenie. Wśród moich faworytów zdecydowanie była piwonia, mięta, azzurro. No cuda. Kolor peonii zainspirował mnie do zrobienia kolejnych kolczyków, z pewnością nie ostatnich, z tym pięknym kryształem.
Oczywiście nie powstrzymałam się i zajrzałam do katalogu na zimowy sezon. Równie piękne.. Dominująca będzie głęboka czerwień o pięknej nazwie Scarlet.
Czerwony to  najstarszy kolor, pochodzący z epoki neolitu. Wczesne jaskiniowe malowidła były w tonacji ziemistej czerwieni z odcieniem ochry. Mistrz Swarovski tę czerwień podrasował i wyszedł piękny, kobiecy kolor. Idealny do łączenia z szarością, bielą, czernią... Rozmarzyłam się:)

Swarovski Scarlet Red czyli zimowa nowość:

I guess I have mentioned already - this years's summer collection of Swarovski crystals has entranced me. And I guess not only me because my Customers have told me that sweet colours of crystals bound in soutache really impressed. My favorite ones are peony, mint, azzurro. Pure miracles. Colour of peony has inspired me to make another earrings, pretty sure not last ones with this beautiful crystal.
Of course I couldn't suspend checking a catalogue for winter season. Still beautiful... Deep red called Scarlet will be a dominant colour.
Red is the oldest colour, coming from Neolithic Age. Early cave paintings had been in ashen red tones with ochre shade. The Master Swarovski has tweaked this red into beautiful, feminine colour. Perfect to fit with grey, white, black... I've been lost in daydreaming :)

Swarovski Scarlet Red - winter novelty:



Moje prace z kryształami Swarovski w kolorach lata, niektóre dostępne, chociaż już niewiele;)
My works with Swarovski crystals in summer colours, some still available but only few :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz