niedziela, 2 kwietnia 2017

Mój sutasz w Hiszpanii / My soutache in Spain

Tym razem naszyjnik z perłami. Sesja zdjęciowa Monique, o której już pisałam. Monique chyba bardzo lubi robione przeze mnie ozdoby, które ciekawie uzupełniają jej stylizacje. Sutasz w Hiszpanii jest mało znany, więc przyciąga uwagę. W czasie zeszłorocznych wakacji moje kolczyki wzbudzały takie zainteresowanie, że czasami musiałam z nich zrezygnować by nie musieć tłumaczyć każdemu (w sklepie, w restauracji, nawet na hotelowych korytarzach) co to za technika - :)
Wracając do Monique - zapraszam do pooglądania jej zdjęć.

This time - the necklace with pearls and Monique's photo session I've already written about. It seems that Monique likes accessories made by myself which fits her styling. I guess that soutache is not known well in Spain so it grabs an attention. During my last holiday my earrings was grabbing such attention that sometimes I preferred leaving them in my room to not explain to everybody (in shop, restaurant, hotel corridors) what technique it was.
Coming back to Monique - please see her photos.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz