czwartek, 29 września 2016

Trzy kolory / Three colours

Przyjechała do mnie kolejna partia pięknych lunasofcików - tym razem malutkich, kolczykowych. Ponieważ każdy wydaje mi się inny i ciekawy, machnęłam 3 pary. Ostatnio lubię pracować z LunaSoft, bo wydają mi się takie kobiece - ciepłe, piękne barwy a w gotowych wyrobach głębia i magia koloru. Polecam - i dla tych co robią i dla tych co noszą.
Mała rada dla tych co robią - na początek przygody z LunaSoft kupcie ze 2-3 sztuki dodatkowe, żeby nabrać wprawy. Niestety tyle właśnie zepsułam...

Another set of beautiful LonaSoft has arrived - this time small, earrings-type. Because everyone seems different and interesting to me I have made 3 pairs at once. I like working with LunaSotf because they seem so feminine - warm, beautiful colours, and depth and magic of colour in finished items. I recommend them - for the ones who makes and the one who wears.
Small advice for the one who makes - if your start you adventure with LunaSoft buy 2-3 additional pieces to hit your stride. I broke exactly that much...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz