sobota, 5 marca 2016

Tropical Forest series

Podjęłam się zrobienia bransoletki. Ze wszystkich ozdób właśnie bransoletek zrobiłam najmniej - są niezwykle pracochłonne, spędzam nad nimi około dwukrotnie więcej czasu niż nad naszyjnikiem. Ale jak zaczęłam, to siłą rozpędu zrobiłam dwie. Spodobało mi się:)
Seria Tropical Forest - nasycone kolory zieleni, pomarańczu, odrobina żółtego.

I've taken the challenge of making bracelet to order. From all my jewellery I've done bracelets the least - they're extremely laborious, I spend twice more time making a bracelet than a necklace. But I started and I have done done two in the row. I like it a lot :)
The Tropical Forest series - a saturated colours of green, orange, a little yellow.












2 komentarze:

  1. Są śliczne- obie :) . Ale ta pierwsza naj naj bo moja własna - najwłaśniejsza :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, super, że tak trafiłam w gust, niech się dobrze nosi!!!

    OdpowiedzUsuń